od strane MASMI Beograd | nov 26, 2015 | Arhiva
Agencija MASMI je 19.11.2015. godine u Pančevu učestvovala na 61. Kreativnoj radionici Žozef i Prijatelji na temu razumevanje filozofije marketinga u organizaciji Connecting tima. Marija Jovanović i Aleksandra Lazić su ispred agencije MASMI govorile o istraživačkom...
od strane MASMI Beograd | nov 23, 2015 | Arhiva
Povodom petog rođendana naučno popularnog portala CPN, MASMI je obavio istraživanje tržišta na uzorku od 500 stanovnika Beograda na temu zastupljenosti nauke u medijima. Interesantno je da je apsolutna većina (88%) ispitanika izjavilo da nauka nije dovoljno...
od strane MASMI Beograd | nov 5, 2015 | Arhiva
Nastavljamo da se bavimo jednom veoma interesantnom i važnom metodom pod nazivom Tajna kupovina (mystery shopping) – metoda za merenje, evaluaciju i izveštavanje o kvalitetu pruženih usluga. U tekstu objavljenom u časopisu InStore, potrudili smo se da malo detaljnije...
od strane MASMI Beograd | okt 28, 2015 | Arhiva
Poduhvat vredan ulaganja Iskustvo korisnika podrazumeva sliku koju potrošač ima o određenoj organizaciji i uspešnosti te organizacije, a koja proizlazi iz same prirode interakcije između te organizacije i njenog korisnika. Ono je uopštena slika o vašoj kompaniji i...
od strane MASMI Beograd | okt 26, 2015 | Arhiva
U cilju što efikasnijeg prikupljanja pouzdanih podataka za potrebe podizanja svesti o Pravima potrošača u Srbiji, projekat predviđa dva istraživanja javnog mnjenja. Početno istraživanje sprovedeno je u decembru 2011. godine, a obuhvatalo je reprezentativni uzorak...
od strane MASMI Beograd | okt 20, 2015 | Arhiva
U saradnji sa kompanijom „Amadeus“ i portalom „eKapija“ uradili smo anketu vezanu za kongresni turizam. Ovi podaci kao i druge interesantne informacije kao što su statistički podaci o tome koliko često predstavnici firmi iz Srbije odlaze na...
od strane MASMI Beograd | okt 14, 2015 | Arhiva
U današnje vreme sve veće konkurencije često je upravo kvalitet usluge skrivena prilika i izvor konkurentske prednosti. Vrhunska usluga predstavlja ključ za veći broj kupaca, veću prodaju i profit, a time i temelj za dugoročni uspeh. Kad su nezadovoljni, samo će vam...
od strane MASMI Beograd | okt 12, 2015 | News
This is an abstract of this paper which was presented at The Sixth International Conference on e-Learning (eLearning-2015), held from 22nd to 23rd of September 2015, in Belgrade. e-Learning development has always been a pursuit for understanding of the way in which...
od strane MASMI Beograd | okt 9, 2015 | Arhiva
Istraživačka agencija „Masmi“ je specijalizovana za istraživanja tržišta i istraživanja javnog mnjenja u Srbiji, Crnoj Gori, Bosni i Hercegovini i Makedoniji. Osnovana je početkom 2001. godine. U saradnji sa „Masmi Adriatica“ iz Zagreba pokriva teritorije...
od strane MASMI Beograd | avg 4, 2015 | Arhiva
Agencija za odnose s javnošću, organizaciju događaja i digitalne medije – „Abrakadabra integrisane komunikacije“ je u saradnji sa kompanijom MASMI sprovela istraživanje na temu trendova i stanja PR sektora u Srbiji i Hrvatskoj. Interesantno je videti...