Tokom marta 2016. godine sprovedeno je online istraživanje na online panelu Masmimetar sa ciljem da se ispitaju
faktori izbora fakulteta, stepen interaktivnosti studija, važne karakteristike studija kao i poželjni atributi zaposlenja kod dve velike ciljne grupe – milenijalsa (trenutni uzrast od 18 do 35 god) i generacije X (trenutni uzrast od 36 do 47 godina).
Istraživanje je rađeno na uzorku od 300 ispitanika.
U nastavku sledi par interesantnih informacija:
- Milenijalsi češće nego pripadnici generacije X koriste Youtube i Instagram
- Pripadnici Generacije X češće nego Milenijalsi do vesti dolaze putem radija (25% vs 12%)
- Za Milenijalse je savremeni studijski program bio važniji kriterijum izbora nego za Generaciju X. Za Generaciju X bi sada cena bila važniji kriterijum izbora nego za Milenijalse.
- Oko polovina pripadnika obe generacije procenjuje da su njihova predavanja (bila) srednje interaktivna.
- 65% ispitanika (milenijalsi) je želelo da im se ocena formira na osnovu rezultata na ispitu.
- Najbitnija stavka prilikom zaposlenja za Milenijalse je mogućnost napredovanja (78%) dok je kod Generacije X to siguran posao (73%)
- Uvođenje većeg stepena interaktivnosti bi pomoglo Milenijalsima, da na njima zanimljiv način, uče i da sve vreme budu uključeni u proces učenja.