Od-skole-do-uspeha-Milenijalsi-i-Generacija-_MASMI
Tokom marta 2016. godine sprovedeno je online istraživanje na online panelu Masmimetar sa ciljem  da se ispitaju
faktori izbora fakulteta, stepen interaktivnosti studija, važne karakteristike studija kao i poželjni atributi zaposlenja kod dve velike ciljne grupe – milenijalsa (trenutni uzrast od 18 do 35 god) i generacije X (trenutni uzrast od 36 do 47 godina).
Istraživanje je rađeno na uzorku od 300 ispitanika.
U nastavku sledi par interesantnih informacija:

  • Milenijalsi češće nego pripadnici generacije X koriste Youtube i Instagram
  • Pripadnici Generacije X češće nego Milenijalsi do vesti dolaze putem radija (25% vs 12%)
  • Za Milenijalse je savremeni studijski program bio važniji kriterijum izbora nego za Generaciju X. Za Generaciju X bi sada cena bila važniji kriterijum izbora nego za Milenijalse.
  • Oko polovina pripadnika obe generacije procenjuje da su njihova predavanja (bila) srednje interaktivna.
  • 65% ispitanika (milenijalsi) je želelo da im se ocena formira na osnovu rezultata na ispitu.
  • Najbitnija stavka prilikom zaposlenja za Milenijalse je mogućnost napredovanja (78%) dok  je kod Generacije X to siguran posao (73%)
  • Uvođenje većeg stepena interaktivnosti bi pomoglo Milenijalsima, da na njima zanimljiv način, uče i da sve vreme budu uključeni u proces učenja.
Kompletno istraživanje možete preuzeti OVDE