od strane MASMI Beograd | jun 4, 2015 | Arhiva
Agencija MASMI je nedavno sprovela istraživanje na temu dojenja i ishrane dece do 3 godine u Srbiji, pod pokroviteljstvom brenda Humana i kompanije PharmaSwiss kao zastupnika za ovaj brend. Rezultati istraživanja su objavljeni u različitim medijima i predstavljeni...
od strane MASMI Beograd | maj 15, 2015 | Arhiva
Sproveli smo istraživanje u cilju evaluacije i unapređenja Facebook stranice za kompaniju Hemofarm, u saradnji sa digitalnom agencijom Homepage. Pročitajte nešto više o rezultatima ovog istraživanja evaluacije Facebook stranice Svako dobro.
od strane MASMI Beograd | maj 7, 2015 | News
Did you know that for Millennials sharing/liking links to the brand or product website posted by friends on Facebook are equally convincing and reliable recommendations as the direct WOM? You know of Millennials. You know that they are young, have grown up on the...
od strane MASMI Beograd | maj 7, 2015 | Arhiva
Da li ste znali da je za Milenijumovce deljenje/lajkovanje linkova od strane prijatelja na Facebook-u ka stranicama brenda ili proizvoda podjednako ubedljiva i pouzdana preporuka koliko i direktni WOM? Znate za Milenijumovce. Znate da su mladi, da su odrasli na...
od strane MASMI Beograd | mar 18, 2015 | Arhiva
Na regionalnom forumu komunikacionih lidera – IZAZOV 2015. predstavili smo rezultate istraživanja sprovedenog putem interneta. Anketirano je 374 stručnjaka iz oblasti marketinga i PR-a, a na sajtu Marketing mreže možete pročitati njihovo mišljenje na temu trendova i...
od strane MASMI Beograd | feb 3, 2015 | Arhiva
Izazov 2015. je interaktivni B2B događaj u organizaciji portala Marketing mreže, namenjen profesionalcima iz oblasti marketinga, odnosa s javnošću i digitalnih komunikacija iz kompanija i agencija. Dešava se 25. i 26. februara u hotelu Radisson Blu Old Mill u...
od strane MASMI Beograd | dec 21, 2014 | Informacije
MASMI istraživanje o implikacijama korisničkog iskustva Zašto je važno upravljati korisničkim iskustvom? Jer potrošači kritikuju, pričaju loše o vama i odlaze. Ali kad su zadovoljni – oni hvale, preporučuju vas i vraćaju vam se. Korisničko iskustvo je suma svih...
od strane MASMI Beograd | avg 15, 2014 | News
Correlation between purchasing domestic products and economic prosperity of a nation is not a new idea, in Serbia as well as in the rest of the world. While the nature of this correlation was differently interpreted, and thus the idea of stimulating purchase of...
od strane MASMI Beograd | jul 16, 2014 | Arhiva
Povezanost kupovine domaće robe sa ekonomskim prosperitetom nacije nije nova ideja kako u Srbiji tako i u svetu. I dok je priroda ove povezanosti različito tumačena a time i ideja stimulisanja kupovine domaćih proizvoda podržavana ili osporavana, stoji činjenica da...
od strane MASMI Beograd | jun 16, 2014 | Tipovi istraživanja
MASMImetar Vas nagrađuje za učestvovanje u anketama! Za svaki popunjeni upitnik dobijate poene koje kasnije možete da zamenite za neku od interesantnih nagrada.