istraživanje ko su stvarno srpski milenijalsi

Y generacija u Srbiji: Vrednosti, životni stil i potrošačko ponašanje

Tokom maja meseca 2016. godine, sproveli smo opsežno kvantitativno istraživanje vezano za jednu veoma aktuelnu temu – takozvanu generaciju „Y“ odnosno „milenijalse“ u Srbiji. Rezultati ovog istraživanja su dostupni u formi izveštaja čije specifikacije možete videti u nastavku:
Sadržaj kompletnog izveštaja

  • Izveštaj u .ppt formatu na preko 100 slajdova
  • Nalazi su prikazani na totalu i po segmentima
  • Nalazi su predstavljeni u formi grafikona, komentara i vizualizacija

Izveštaj obuhvata sledeće teme:

  • Detaljan opis svakog segmenta u terminima životnog stila i vrednosti
  • Provođenje slobodnog vremena
  • Praćenje medija
  • Posedovanje i korišćenje elektronskih uređaja
  • Online ponašanje i ponašanje na društvenim mrežama
  • Omiljeni brendovi i proizvodi
  • Navike pri kupovini
  • Etnocentrizam
  • Ponašanje u sferi rada i zapošljavanja (motivatori za rad i za napuštanje poslodavca, veštine zaposlenih, preferencije vezane za zapošljavanje)
  • Demografski i socioekonomski profil

Upit za dostavljanje kompletnog izveštaja možete poslati na adresu: aleksandra.lazic@masmi.com

milenijalsi masmi izvestaj
U nastavku izdvajamo neke od interesantnih rezultata do kojih smo došli:

  • Čine oko 25% ukupne populacije u Srbiji
  • 34% je visoko obrazovano
  • Većina nije u braku (60%) a polovina još uvek živi sa roditeljima
  • Slobodno vreme najviše provode družeći se sa prijateljima u kućnoj varijanti (57%), šetajući gradom (48%) ili gledajući filmove i serije na računaru (41%)
  • Oblače se opušteno (casual) (45%) ali i sportski (23%)
  • Čak 82% poseduje smartphone a 94% ima nalog na nekoj društvenoj mreži
  • Preko 49% milenijalsa u Srbiji kupuje online
Preuzmite preview istraživanja u PDF formatu