Y generacija u Srbiji: Vrednosti, životni stil i potrošačko ponašanje
Tokom maja meseca 2016. godine, sproveli smo opsežno kvantitativno istraživanje vezano za jednu veoma aktuelnu temu – takozvanu generaciju „Y“ odnosno „milenijalse“ u Srbiji. Rezultati ovog istraživanja su dostupni u formi izveštaja čije specifikacije možete videti u nastavku:
Sadržaj kompletnog izveštaja
- Izveštaj u .ppt formatu na preko 100 slajdova
- Nalazi su prikazani na totalu i po segmentima
- Nalazi su predstavljeni u formi grafikona, komentara i vizualizacija
Izveštaj obuhvata sledeće teme:
- Detaljan opis svakog segmenta u terminima životnog stila i vrednosti
- Provođenje slobodnog vremena
- Praćenje medija
- Posedovanje i korišćenje elektronskih uređaja
- Online ponašanje i ponašanje na društvenim mrežama
- Omiljeni brendovi i proizvodi
- Navike pri kupovini
- Etnocentrizam
- Ponašanje u sferi rada i zapošljavanja (motivatori za rad i za napuštanje poslodavca, veštine zaposlenih, preferencije vezane za zapošljavanje)
- Demografski i socioekonomski profil
Upit za dostavljanje kompletnog izveštaja možete poslati na adresu: aleksandra.lazic@masmi.com
U nastavku izdvajamo neke od interesantnih rezultata do kojih smo došli:
- Čine oko 25% ukupne populacije u Srbiji
- 34% je visoko obrazovano
- Većina nije u braku (60%) a polovina još uvek živi sa roditeljima
- Slobodno vreme najviše provode družeći se sa prijateljima u kućnoj varijanti (57%), šetajući gradom (48%) ili gledajući filmove i serije na računaru (41%)
- Oblače se opušteno (casual) (45%) ali i sportski (23%)
- Čak 82% poseduje smartphone a 94% ima nalog na nekoj društvenoj mreži
- Preko 49% milenijalsa u Srbiji kupuje online