Vesti
Saznajte najnovija MASMI dešavanjaMASMI na konferenciji ICSD 2017
Na ovoj konferenciji, Tatjana Mamula, direktorka agencije Masmi, je predstavila rad kreiran u saradnji sa Barbarom Blažanin na temu neuromarketinga.
Kakve su putne navike građana Srbije?
U februaru 2017. godine sproveli smo istraživanje sa ciljem sticanja uvida u navike putovanja građana Srbije i došli do nekih interesantnih rezultata.
#IZAZOV 2017# BUDŽETI ZA 2017
Za potrebe Izazov-a 2017, foruma komunikacionih lidera, sproveli smo kvantitativno istraživanje u kome je učestvovalo 206 profesionalaca iz oblasti marketinga i PR
Novo istraživanje o elektronskom poslovanju i zaštiti e-potrošača
U protekloj godini došlo je do značajne promene u vezi sa informisanošću i stavovima u pogledu e-poslovanja među MMSP u Srbiji pokazuju rezultati naših istraživanja.
Ko su (stvarno) srpski milenijalsi?
Tokom maja meseca 2016. godine, sproveli smo opsežno kvantitativno istraživanje vezano za jednu veoma aktuelnu temu – takozvanu generaciju „Y“ odnosno „milenijalse“ u Srbiji.
Od škole do uspeha: milenijalci i generacija X
Tokom marta 2016. godine sprovedeno je online istraživanje na online panelu Masmimetar sa ciljem da se ispitaju određene razlike između ovde dve grupe.
Veza između inovativnosti i strateškog planiranja – empirijsko istraživanje
U radu se istražuje veza između inovativnosti i strateškog planiranja u sektoru malih i srednjih preduzeća.
Završen "Izazov 2016"
U prisustvu više od 200 stručnjaka iz oblasti marketinga i komunikacija uspešno je održan drugi regionalni forum komunikacionih lidera – „Izazov 2016“.
Intervju na portalu FitZaProdaju.com
U nastavku možete videti deo intervjua koji je gđa. Tatjana Mamula, direktorka Masmi Beograd, dala hrvatskom portalu FitZaProdaju.com
Pripreme za IZAZOV 2016
Prijave traju do 12. februara 2016., a broj mesta je ograničen.
Navike online kupovine potrošača u Srbiji
Pogledajte neke od nalaza studije “ISTRAŽIVANJE BARIJERA I MOTIVATORA E-POTROŠAČA U SRBIJI” koje je Masmi Beograd uradio sa portalom e-poslovanje.biz. Istraživanje je urađeno od jula do oktobra 2015.
Najava radionice „Prosumers – milenijalsi kao (ne)korišćeni resurs“
Na forumu IZAZOV 2016 biće, između ostalog održana radionica posvećena milenijalsima, generaciji rođenoj u periodu 1980 – 2000, koja danas predstavlja najdominantniju starosnu grupu na svetu.
Forum komunikacionih lidera – IZAZOV 2016
Drugi regionalni forum komunikacionih lidera – IZAZOV 2016 biće održan 2. i 3. marta u hotelu Radisson Blu Old Mill u Beogradu.
MASMI na kreativnoj radionici Žozef i prijatelji
Agencija MASMI je 19.11.2015. godine u Pančevu učestvovala na 61. Kreativnoj radionici Žozef i Prijatelji na temu razumevanje filozofije marketinga
Istraživanje – Koliko je nauka zastupljena u medijima?
Povodom petog rođendana naučno popularnog portala CPN, MASMI je obavio istraživanje tržišta na na temu zastupljenosti nauke u medijima.
Put do zadovoljnih potrošača
U tekstu objavljenom u časopisu InStore, potrudili smo se da malo detaljnije predstavimo značaj tajne kupovine kao metode istraživanja tržišta.
Istraživanje o iskustvu korisnika sa uslugama i proizvodima
Stvaranje pozitivnog iskustva korisnika pomaže kompanijama da uvećaju zadovoljstvo svojih korisnika i broj preporuka te organizacije, ali i da smanje fluktuacije broja korisnika
Drugo istraživanje o poznavanju prava potrošača u Srbiji
Rezultati drugog istraživanja ukazuju na trenutno poznavanje ove teme među potrošačima u Srbiji i prikazuju napredak uticaja relevantne regulative na trenutno stanje svesti o pravima potrošača u Srbiji u prethodne dve godine.