Vesti

Saznajte najnovija MASMI dešavanja
MASMI na konferenciji ICSD 2017

MASMI na konferenciji ICSD 2017

Na ovoj konferenciji, Tatjana Mamula, direktorka agencije Masmi, je predstavila rad kreiran u saradnji sa Barbarom Blažanin na temu neuromarketinga.

Kakve su putne navike građana Srbije?

Kakve su putne navike građana Srbije?

U februaru 2017. godine sproveli smo istraživanje sa ciljem sticanja uvida u navike putovanja građana Srbije i došli do nekih interesantnih rezultata.

#IZAZOV 2017# BUDŽETI ZA 2017

#IZAZOV 2017# BUDŽETI ZA 2017

Za potrebe Izazov-a 2017, foruma komunikacionih lidera, sproveli smo kvantitativno istraživanje u kome je učestvovalo 206 profesionalaca iz oblasti marketinga i PR

Ko su (stvarno) srpski milenijalsi?

Ko su (stvarno) srpski milenijalsi?

Tokom maja meseca 2016. godine, sproveli smo opsežno kvantitativno istraživanje vezano za jednu veoma aktuelnu temu – takozvanu generaciju „Y“ odnosno „milenijalse“ u Srbiji.

Završen "Izazov 2016"

Završen "Izazov 2016"

U prisustvu više od 200 stručnjaka iz oblasti marketinga i komunikacija uspešno je održan drugi regionalni forum komunikacionih lidera – „Izazov 2016“.

Intervju na portalu FitZaProdaju.com

Intervju na portalu FitZaProdaju.com

U nastavku možete videti deo intervjua koji je gđa. Tatjana Mamula, direktorka Masmi Beograd, dala hrvatskom portalu FitZaProdaju.com

Navike online kupovine potrošača u Srbiji

Navike online kupovine potrošača u Srbiji

Pogledajte neke od nalaza studije “ISTRAŽIVANJE BARIJERA I MOTIVATORA E-POTROŠAČA U SRBIJI” koje je Masmi Beograd uradio sa portalom e-poslovanje.biz. Istraživanje je urađeno od jula do oktobra 2015.

Put do zadovoljnih potrošača

Put do zadovoljnih potrošača

U tekstu objavljenom u časopisu InStore, potrudili smo se da malo detaljnije predstavimo značaj tajne kupovine kao metode istraživanja tržišta.

Drugo istraživanje o poznavanju prava potrošača u Srbiji

Drugo istraživanje o poznavanju prava potrošača u Srbiji

Rezultati drugog istraživanja ukazuju na trenutno poznavanje ove teme među potrošačima u Srbiji i prikazuju napredak uticaja relevantne regulative na trenutno stanje svesti o pravima potrošača u Srbiji u prethodne dve godine.