Vesti

Saznajte najnovija MASMI dešavanja
Pogledaj moju priču…

Pogledaj moju priču…

Ako učestvujem i doprinosim mom lokalnom okruženju, i svi ostali urade to isto, zajedno stvaramo sinergiju višestrukih efekata u cilju jačanja društva.

Studija slučaja MILENIJUMOVCI

Studija slučaja MILENIJUMOVCI

Da li ste znali da je za Milenijumovce deljenje/lajkovanje linkova od strane prijatelja na Facebook-u ka stranicama brenda ili proizvoda podjednako ubedljiva i pouzdana preporuka koliko i direktni WOM?

Trendovi i izazovi marketinga i PR-a u 2015.

Trendovi i izazovi marketinga i PR-a u 2015.

Na regionalnom forumu komunikacionih lidera – IZAZOV 2015. predstavili smo rezultate istraživanja sprovedenog putem interneta. Anketirano je 374 stručnjaka iz oblasti marketinga i PR-a, a na sajtu Marketing mreže možete pročitati njihovo mišljenje na temu trendova i...

MASMI ekskluzivni istraživački partner događaja IZAZOV 2015.

MASMI ekskluzivni istraživački partner događaja IZAZOV 2015.

Izazov 2015. je interaktivni B2B događaj u organizaciji portala Marketing mreže, namenjen profesionalcima iz oblasti marketinga, odnosa s javnošću i digitalnih komunikacija iz kompanija i agencija. Dešava se 25. i 26. februara u hotelu Radisson Blu Old Mill u...

Šta kupiti – domaće ili strano?

Šta kupiti – domaće ili strano?

Povezanost kupovine domaće robe sa ekonomskim prosperitetom nacije nije nova ideja kako u Srbiji tako i u svetu. I dok je priroda ove povezanosti različito tumačena a time i ideja stimulisanja kupovine domaćih proizvoda podržavana ili osporavana, stoji činjenica da...

MASMI istraživačka grupa u partnerstvu sa Strategir-om

MASMI istraživačka grupa u partnerstvu sa Strategir-om

Zadovoljstvo nam je da najavimo partnerstvo MASMI istraživačke grupe sa Strategirom – jednom od vodećih kompanija u oblasti primene ekskluzivnih istraživačkih tehnologija kao što su virtualne police i praćenje pokreta očiju za potrebe testiranja proizvoda i pakovanja,...

Kvali dobija novo odelo

Kvali dobija novo odelo

Internet komunikacija i društvene mreže imaju sve veći uticaj, ne samo na živote pojedinaca već i na privredne tokove. Prelazak na on-line komunikaciju odavno je postao trend, kako u marketinškim, tako i u istraživačkim aktivnostima. Tržište istraživačkih usluga...