Vesti
Saznajte najnovija MASMI dešavanjaTematski bilten "Poslovna putovanja" na eKapiji
Portal „eKapija“ u saradnji sa agencijom MASMI priprema novi bilten – „Poslovna putovanja – dobra organizacija štedi vreme i novac“.
Tajna kupovina – put do vrhunske usluge i zadovoljnih potrošača
Kontinuirano praćenje sopstvenog kvaliteta usluge Tajnom Kupovinom predstavlja veliku pomod kompanijama i pruža im siguran odgovor idu li u pravom smeru.
Pogledaj moju priču…
Ako učestvujem i doprinosim mom lokalnom okruženju, i svi ostali urade to isto, zajedno stvaramo sinergiju višestrukih efekata u cilju jačanja društva.
Problemi i izazovi PR tžišta u Srbiji i Hrvatskoj
Agencija „Abrakadabra integrisane komunikacije“ je u saradnji sa kompanijom MASMI sprovela istraživanje na temu stanja PR sektora u Srbiji i Hrvatskoj.
Istraživanje na temu dojenja i ishrane dece do 3 godine u Srbiji
Agencija MASMI je nedavno sprovela istraživanje na temu dojenja i ishrane dece do 3 godine u Srbiji, pod pokroviteljstvom brenda Humana i kompanije PharmaSwiss kao zastupnika za ovaj brend.
Čak 76% fanova bi preporučilo FB stranicu Svako dobro
U cilju evaluacije i unapređenja Facebook stranice za kompaniju Hemofarm, sproveli smo istraživanje u saradnji sa digitalnom agencijom Homepage.
Studija slučaja MILENIJUMOVCI
Da li ste znali da je za Milenijumovce deljenje/lajkovanje linkova od strane prijatelja na Facebook-u ka stranicama brenda ili proizvoda podjednako ubedljiva i pouzdana preporuka koliko i direktni WOM?
Trendovi i izazovi marketinga i PR-a u 2015.
Na regionalnom forumu komunikacionih lidera – IZAZOV 2015. predstavili smo rezultate istraživanja sprovedenog putem interneta. Anketirano je 374 stručnjaka iz oblasti marketinga i PR-a, a na sajtu Marketing mreže možete pročitati njihovo mišljenje na temu trendova i...
MASMI ekskluzivni istraživački partner događaja IZAZOV 2015.
Izazov 2015. je interaktivni B2B događaj u organizaciji portala Marketing mreže, namenjen profesionalcima iz oblasti marketinga, odnosa s javnošću i digitalnih komunikacija iz kompanija i agencija. Dešava se 25. i 26. februara u hotelu Radisson Blu Old Mill u...
Šta kupiti – domaće ili strano?
Povezanost kupovine domaće robe sa ekonomskim prosperitetom nacije nije nova ideja kako u Srbiji tako i u svetu. I dok je priroda ove povezanosti različito tumačena a time i ideja stimulisanja kupovine domaćih proizvoda podržavana ili osporavana, stoji činjenica da...
MASMI istraživačka grupa u partnerstvu sa Strategir-om
Zadovoljstvo nam je da najavimo partnerstvo MASMI istraživačke grupe sa Strategirom – jednom od vodećih kompanija u oblasti primene ekskluzivnih istraživačkih tehnologija kao što su virtualne police i praćenje pokreta očiju za potrebe testiranja proizvoda i pakovanja,...
Kvali dobija novo odelo
Internet komunikacija i društvene mreže imaju sve veći uticaj, ne samo na živote pojedinaca već i na privredne tokove. Prelazak na on-line komunikaciju odavno je postao trend, kako u marketinškim, tako i u istraživačkim aktivnostima. Tržište istraživačkih usluga...