Pogledajte neke od nalaza studije “ISTRAŽIVANJE BARIJERA I MOTIVATORA E-POTROŠAČA U SRBIJI” koje je Masmi Beograd uradio sa portalom e-poslovanje.biz. Istraživanje je urađeno od jula do oktobra 2015.
- Otprilike jedna polovina stanovnika Srbije koristi internet svakodnevno, najčešće na PC računarima i laptopovima (90% korisnika), ali i na mobilnim telefonima (57% korisnika).
Oni koji koriste internet su najčešće muškarci, mlađi, oni sa višim obrazovanjem i prihodima, i oni iz gradova. - Polovina online kupaca kupuje odeću, obuću i modne detalje, dok jedna trećina kupuje elektroniku.
- Preferirani metod plaćanja za 4 od 5 online kupaca je plaćanje kešom pouzećem, dok svaki peti kupac bira plaćanje platnim karticama.
- Nedostatak mogućnosti probanja proizvoda predstavlja barijeru za polovinu ispitanika koji ne kupuju online, dok je svaki treći zabrinut zbog krađe podataka ili novca.