Vesti

Saznajte najnovija MASMI dešavanja

Drugo istraživanje o poznavanju prava potrošača u Srbiji

Rezultati drugog istraživanja ukazuju na trenutno poznavanje ove teme među potrošačima u Srbiji i prikazuju napredak uticaja relevantne regulative na trenutno stanje svesti o pravima potrošača u Srbiji u prethodne dve godine.

Pogledaj moju priču…

Ako učestvujem i doprinosim mom lokalnom okruženju, i svi ostali urade to isto, zajedno stvaramo sinergiju višestrukih efekata u cilju jačanja društva.

Studija slučaja MILENIJUMOVCI

Da li ste znali da je za Milenijumovce deljenje/lajkovanje linkova od strane prijatelja na Facebook-u ka stranicama brenda ili proizvoda podjednako ubedljiva i pouzdana preporuka koliko i direktni WOM?

Trendovi i izazovi marketinga i PR-a u 2015.

Na regionalnom forumu komunikacionih lidera – IZAZOV 2015. predstavili smo rezultate istraživanja sprovedenog putem interneta. Anketirano je 374 stručnjaka iz oblasti marketinga i PR-a, a na sajtu Marketing mreže možete pročitati njihovo mišljenje na temu trendova i...

MASMI ekskluzivni istraživački partner događaja IZAZOV 2015.

Izazov 2015. je interaktivni B2B događaj u organizaciji portala Marketing mreže, namenjen profesionalcima iz oblasti marketinga, odnosa s javnošću i digitalnih komunikacija iz kompanija i agencija. Dešava se 25. i 26. februara u hotelu Radisson Blu Old Mill u...

Šta kupiti – domaće ili strano?

Povezanost kupovine domaće robe sa ekonomskim prosperitetom nacije nije nova ideja kako u Srbiji tako i u svetu. I dok je priroda ove povezanosti različito tumačena a time i ideja stimulisanja kupovine domaćih proizvoda podržavana ili osporavana, stoji činjenica da...

MASMI istraživačka grupa u partnerstvu sa Strategir-om

Zadovoljstvo nam je da najavimo partnerstvo MASMI istraživačke grupe sa Strategirom – jednom od vodećih kompanija u oblasti primene ekskluzivnih istraživačkih tehnologija kao što su virtualne police i praćenje pokreta očiju za potrebe testiranja proizvoda i pakovanja,...

Kvali dobija novo odelo

Internet komunikacija i društvene mreže imaju sve veći uticaj, ne samo na živote pojedinaca već i na privredne tokove. Prelazak na on-line komunikaciju odavno je postao trend, kako u marketinškim, tako i u istraživačkim aktivnostima. Tržište istraživačkih usluga...