Ko su (stvarno) srpski milenijalsi?

Ko su (stvarno) srpski milenijalsi?

Y generacija u Srbiji: Vrednosti, životni stil i potrošačko ponašanje Tokom maja meseca 2016. godine, sproveli smo opsežno kvantitativno istraživanje vezano za jednu veoma aktuelnu temu – takozvanu generaciju „Y“ odnosno „milenijalse“ u...
Od škole do uspeha: milenijalci i generacija X

Od škole do uspeha: milenijalci i generacija X

Tokom marta 2016. godine sprovedeno je online istraživanje na online panelu Masmimetar sa ciljem  da se ispitaju faktori izbora fakulteta, stepen interaktivnosti studija, važne karakteristike studija kao i poželjni atributi zaposlenja kod dve velike ciljne grupe...
Završen "Izazov 2016"

Završen "Izazov 2016"

U prisustvu više od 200 stručnjaka iz oblasti marketinga i komunikacija, iz više od 65 agencija i 58 kompanija iz celog regiona, uspešno je održan drugi regionalni forum komunikacionih lidera – „Izazov 2016“, u organizaciji portala „Marketing...
Intervju na portalu FitZaProdaju.com

Intervju na portalu FitZaProdaju.com

U nastavku možete videti deo intervjua koji je gđa. Tatjana Mamula, direktorka Masmi Beograd, dala hrvatskom portalu FitZaProdaju.com   Koje su specifičnosti prodajnog rada u Vašoj branši? Naše poslovanje iz ranijeg perioda bilo je farming poslovanje gdje smo...
Od čega se osiguravamo, koliko i zašto?

Od čega se osiguravamo, koliko i zašto?

U nastavku prenosimo kompletan tekst sa portala e-Kapija u vezi sa tržištem osiguranja i istraživanjima koje smo obavili u januaru 2016. godine. Razumevanje osigurava uspešno poslovanje – Od čega se osiguravamo, koliko i zašto? Praćenje zadovoljstva korisnika i...
Pripreme za IZAZOV 2016

Pripreme za IZAZOV 2016

Pripreme za IZAZOV u punom jeku. Krčkamo prezentacije pune svežih informacija o trendovima u Srbiji i regionu i pakujemo nove ideje u radioničarskom stilu. Prijave traju do 12. februara 2016., a broj mesta je ograničen. Sve informacije na...
Navike online kupovine potrošača u Srbiji

Navike online kupovine potrošača u Srbiji

Pogledajte neke od nalaza studije “ISTRAŽIVANJE BARIJERA I MOTIVATORA E-POTROŠAČA U SRBIJI” koje je Masmi Beograd uradio sa portalom e-poslovanje.biz. Istraživanje je urađeno od jula do oktobra 2015. Otprilike jedna polovina stanovnika Srbije koristi internet...
Forum komunikacionih lidera – IZAZOV 2016

Forum komunikacionih lidera – IZAZOV 2016

Interaktivni poslovni događaj, IZAZOV 2016 predstavlja drugi po redu regionalni forum komunikacionih lidera. Svi zainteresovani će 2, i 3. marta 2016. godine u hotelu Radisson Blu Old Mill u Beogradu biti u prilici da čuju nešto više o aktulenim trendovima u...