Online kupovina u Srbiji – vreme epidemije

Online kupovina u Srbiji – vreme epidemije

Broj online kupaca u Srbiji pokazuje rast od 9% u toku druge polovine marta, aprila i prve polovine maja ove godine u odnosu na period pre COVID-19 epidemije, tako da je online kupovina* u Srbiji dostigla 43% građana preko 15 godina starosti. Pored toga, 4% stanovnika...
Život i kriza – efekti pandemije

Život i kriza – efekti pandemije

Tokom vanrednog stanja u Srbiji se broj radno sposobnih građana koji rade od kuće izjednačio sa brojem onih koji su i dalje išli na svoja radna mesta (po oko 30%). U vreme kada je rađena anketa (kraj aprila 2020.) oko 10% radno sposobnih građana, a među preduzetnicima...
[POSAO] Database Assistant

[POSAO] Database Assistant

[POSAO] Database Assistant Agencija za istraživanje tržišta MASMI Beograd deo je Masmi Grupe osnovane 1994. Sa sedištem u Londonu, MASMI danas ima svoje kancelarije širom sveta: u Beogradu, Budimpešti, Krojdonu, Frankfurtu, Kijevu, Minsku, Moskvi, Sankt Peterburgu,...
[Job opening] Junior Research Project Manager

[Job opening] Junior Research Project Manager

[Job opening] Junior Research Project Manager Junior Research Project Manager This role will suit someone who enjoys delivering research insights and has solid organisationaland communication skills. Key Duties include: Responsible for project management, data...
MASMI on ICSD 2017 Conference

MASMI on ICSD 2017 Conference

The Faculty of Management of the Belgrade Metropolitan University has organised The Second International Scientific Conference: INNOVATION COMPETITIVENESS AND SUSTAINABLE DEVELOPMENT – ICSD 2017. on May 25th 2017. For this conference, Ms. Tatjana Mamula, the...
MASMI on ICSD 2017 Conference

MASMI na konferenciji ICSD 2017

Fakultet za menadžment Metropoliten univerziteta u Beogradu je organizovao 25. maja 2017. godine Drugu međunarodnu naučnu konferenciju: Innovation, Competitiveness and Sustainable Development (ICSD 2017, Belgrade). Za ovu konferenciju, Tatjana Mamula, direktorka...
Kakve su putne navike građana Srbije?

Kakve su putne navike građana Srbije?

Agencija za istraživanje tržišta i javnog mnjenja MASMI iz Beograda je u februaru 2017. godine sprovela istraživanje sa ciljem sticanja uvida u navike putovanja građana Srbije. Istraživanje je sprovedeno metodom online upitnika (CAWI), na nacionalno reprezentativnom...
#IZAZOV 2017# BUDŽETI ZA 2017

#IZAZOV 2017# BUDŽETI ZA 2017

  Za potrebe Izazov-a 2017, foruma komunikacionih lidera, sproveli smo kvantitativno istraživanje u kome je učestvovalo 206 profesionalaca iz oblasti marketinga i PR-a u periodu od decembra 2016. godine do februara 2017. Učestvovali su stručnjaci iz 6 zemalja...
Razumevanje generacije Y kao izazov i prilika

Razumevanje generacije Y kao izazov i prilika

Do 2020. udeo srpske Y generacije u radno sposobnom stanovništvu biće 48% a prema proceni Republičkog zavoda za statistiku. Pored Y generacije, radno aktivne generacije su i Baby boom i X, a uskoro i Z generacija. Sa razvojem informacionih tehnologija dolazi do bržeg...